Lidyaa33 Kızlar 32. Haftamızdayız. Normalde en sağlıklısı sol tarafa yatmak ya, benim kız ne zaman soluma yatsam başlıyor sol yanıma tekme atmaya. Öyle rahatsız ediyor ki tekmeleri hemen yönümü değiştiriyorum. Oysa hep sola yatmak tavsiye ediliyor ne yapacağımı şaşırdım. Var mı böyle bir şey ile karşı karşıya kalan?
MehZey Lidyaa33 solum sağım çürüdü 😬 gece bazen eşimden gizli sırt üstü yatıyorum böyle tatlı bı uykuya dalıyorum ki eşim bitanem düzelt yerini uyuma öyle 😬😬
Mucizemiz1 Lidyaa33 sola yattığınız zaman bebeğin en rahat olduğu yerdir bundan dolayı mutlu olduğu için hareket ediyor sola doğru yatmanız hem bebek için hem sizin için iyi bir şey 🥰
Lidyaa33 Ikrasltn aynen bende öyleyim. Endişe duyuyorum bazen sürekli sağa yatıyorum bir sıkıntı olur mu diye. Bu kızlar niye böyle ki😅
Lidyaa33 Ikrasltn ben bu kız çok nazlı olacak diyordum valla öyle de olacak galiba bizim minnoşlar 😅 doktor randevuma da daha var, zamanı geldiğinde soracağım bakalım 🙂
Lidyaa33 MehZey bende bazen sırt üstü buluyorum kendimi, bu kadarcık da hakkımız olsun bence sürekli aynı yöne yatmak kolay değil çünkü😀 benim eşim hiç farketmiyor ya öyle şeyleri bazen hamile yastığıma sarılmış halde buluyorum benden çok kullanıyor 😁 sizinki fark ediyormuş ne güzel 😊
MehZey Lidyaa33 ay ne tatlı bırakın yastık onun olsun 😀 valla benimki huzur vermiyor bana yüz üstü yatma sırt üstü yatma valla geceleri bana sarilmiyor da artık gece belki zarar veririm diye psikolojisi bozuldu 😀
Lidyaa33 Ikrasltn Bugün çalışabilir raporu için gitmem gerekti doktorun yanına. Bu durum çok normal, sola yattığında kan akışı çok hızlı olduğu için öyle hareket eder, bebeği ezme gibi bir şey de olamaz çok güvenli bir yerde, soluna yatabilirsin dedi 🙂
Lidyaa33 Busraata33 benimkide başladı aşağı tarafa vurmaya 😃 sağlıklı olsunlarda, çok şirin oluyor zaten vurmaları 😊
Lidyaa33 Mucizemiz1 evet öyleymiş gerçekten ama insan yine de işte bi şüphe duyuyor ☺️ Teşekkür ederim cevabınız için 🥰
MehZey Lidyaa33 herhalde bazen kendi göbeğine bakıyor benim ki niye seninkinden büyük kızıyor ya diyorum toplasan 400 Gr. Bebek ne istiyorsun göbek te göbek bizimle beraber sıyıracaklar 🙄