Minikum Simamom aynı bende 39+0 dayım ne gelen var ne giden bazen ağrılarım oluyor ama sancımı bilmiyorum aşağıya baskı oluyor çok fazla çarşamba günü çatı muaynesi oldum hiç açılmam yoktu doktor iri bebek dedi sezeryan düşünüyorum ben dedi ama ben normal istiyorum o yüzden bir an önce olsun istiyorum. Doğum yapmış olan kişiler doğum öncesinde ne givi belirtiler yaşadılar paylaşsalar bizimle
Simamom Minikum aynı durumdayız gün olarak. Benim bebeğim çok iri değil sezeryan dan bahsetmedi hiç aksi bir durum olmadıkça. Sadece baskı ve regl ağrıları sıklaştı ama su ve nişan gibi belirti yok. Şuan yaşadığımız şey sancı aslında, düzenli olup artarsa doğum başlıcak zaten
Simamom Merydug valla bende ağlıcma az kaldı. Kayınvalide geldi annem geldi herkes başımda bekleyince gerildim 🤔
Damla_K Simamom canım iliski gunluk 7 tane hurma pilates topuyla egzersiz önerdi. Orda hareketler gösterdi tabi burda nasıl anlatırım bilemiyorum deneyim. Squat mesela ona YouTube’dan bakabilirsin. Sonra sandalyeye ayagın birini koyuyosun digeri yere tam basacak sekilde. Sandalyedeki bacagına güc vererek esnetiyosun sonra bacak degistiriyosun. Bel masajı onerdi. Yere çömelip yine ayaklar havaya kalkmayacak sekilde tam basılı olcak çömelip kollarınızı bacaklarınızın arasına alıyosunz direklerinizle iceri dışarı yaparak bacaklarınızı acıp kapatıyorsunuz. Pilates topunun ustunde kalcanızı saga sola hareket ettiriyosunuz legen kemiginizi. Her harekette nefes alıp veriyoruz burundan alıp agızdan yavas yavas veriyoruz nefesi. Umarım anlatabilmisimdir eksik yazdıgım yer varsa sor lütfen
Minikum Simamom bende de nişan vs yok henüz ağrıların şiddetlenmesini bekliyorum bende hayırlısı nasılsa o olsun artık yarın tekrar gideceğim doktora kesinleştireceğim bebeğimi riskede atmak istemiyorum normal isteyerek
Simamom Damla_K çok teşekkür ederim. 35 haftadan itibaren pilates topunda hareketler yapıyorum aslında, hurma da ok, yürüyüş her gün, geçen gün ilişki de denedik. Aslında çoğu şeyi yapıyormuşum. Sadece perine masajına cesaret edemedim
Mom91 Hanımlar nişanımız gelirse doğum başlasın diye ilişkiye girmek sakıncalı mı sizce ,nişanım geldi benimde bebiş mikroplara açık hale geliuor ilişki sakıncalı falan diye bi kaç yorumda okudum ama bilemedimki🤷♀️
Simamom Mom91 nişanınız geldi ise sakıncalı olabilir bence. Çünkü tıkaç atılıyor orası daha açık hale geliyor. Mikrop kapabilir
Damla_K Mom91 aynen dogru okumussun canım nisandan sonra dikkat etmekte fayda var artık enfeksiyona acıksın yakındır dogumun Allah’ın izniyle zaten ❤️
hfg Simamom 38+3 bende bugün kontrol vardı alttan muayne oldum ilk kez 1 cm açıklık var yumuşamaya başlamış dedi doktor ama kasılmam da çıkmadı nstde belirtim yok hiç gelsin istiyorum artık😩
Dilek2020 Bizde 38+2 olduk bugün şu ana kadar hep normal doğum konuşuyorduk ancak bugün nst de hiç sancı yoktu ve bebeğim hem iri hemde çok yukardaymış sezeryan önerdi doktorum sağlıklısı hangisi ise o olsun dedim haftaya kadar süre verdik bebişe haftaya kadar aşağı inmemiş olursa sezeryan günü alacağız sağlıkla gelsinler tüm bebeler🙏🏻