KSA Dur panik yapma sakın ben biraz duyduğumu söyledim bildiğimden değil😃 doktor bana işte bugün 650 civarı falandır dedi ptesi ölçmüşlerdi 160tı… da sen 2bin küsür deyince dedim acabaa🙈 Doktor bir şey demediyse o daha iyi bilir yani. Bazen ztn hcg ile hafta da tutmayabiliyormuş belki öyle de olabilir😊