91_sehla Çok erken canım 5.haftada keseyi 6.haftada bebeği bugün 7.haftada da kalp atışını duyduk beklemek çok zor ve endişeli ama sabır🤲🏻
Rmykzc Bizde 5+4te gorduk keseyı cnm ve cok kucuktu cok şükür şmfı 11 haftalık olcaz hc korkma dha erkn 6hafta da gt bnce
Aserpil kucuktospam Bazı Dr lar tercih ediyor ama düşükle sonuçlanabiliyirmuş. Beklemek en sağlıklısı. İlk bebeğimde vajinal bakıldı ondan dolayı düşük yaptım diyemem kesinlikle ama bu bebeğimde geç görünmesine rağmen müsade etmedim
1PrensAnnesi kucuktospam 7.haftamın içinde görüldü çünkü geç döllenme bebeğiydi üzülmen için çok çok erken 10 haftaya kadar beklenir boş kese denmesi için
Selin_34 Canım bende ptesi gittim göremedik keseyi daha yeni olduğu için bta 173 çıktı pazartesi tekrardan gidicem inşallah görürüz😍
kucuktospam Selin_34 aa bizimki yakın yakına sizinle🙈🙏 beni de salı çağırdı ama gitmiyeceğim, cuma gitçem üzülmek istemiyorum hiç
Selin_34 kucuktospam evet aynı gibiyiz🙈 benim ilk gebeliğimde de 5haftalıktta görmüştük.☺️ Ozaman düşük yapmıştım gerçi ama . Bakalım bunu ne zaman görücez🙈
kucuktospam YenidenAnneOlmak vajinal yapmadı bana yaw o kadar hazırladım kendimi psikolojik salı gel bi daha hcg artsın dedi bende tamam dedim karında yok ztn.. İnş Cuma gideyim diyorum o zaman gözükür🙏
CerenNisaSecilmis kucuktospam canım daha çok erken bende geç döllenme olmuştu ben 6. Haftada keseyi yarım yamalak gördüm 7+ küsürdede kalp atışını duydum haftaya göre bakma beta hcg nin değerine göre ilerle en sağlıklısı