Ipek0z benimde aynı sebepten içimden hep kız geçiyordu ama oğlumuz olacakmış yine de ona da çook sevindim tabi bi farkı olmuyor öğrenince 😅ama anlayabiliyorum bu hesabı, çünkü zaten yakın kültürlerdenmişiz bizde urfadayız 🙊😅 inşallah sizin ki içinizden geçtiği gibi olur 🤗