Ipek0z çoğunlukla kızda bulantılar çok erkekte az olur diyorlar ama bilemiyorumm🙊 benim de nadir olurdu bulantım oğlum olacak inşallah, kız bebek bekleyen bir arkadaşım da tam tersi sürekli bulantısı vardı ve 5. Aya kadar devam etti böyle birçok örnek gördüm ama tabi bir bilimselliği yok anane yorumu 😅