gktgmng ben hoşafla falan ilgilenememiştim ,ziyarete gelen bi akrabam yapıp getrmşti sağolsun . Hemen tuvalete gitmiştim ,öyle gaz sorunu yaşamadım . Gazın çıktıktan sonra bidaha yemene gerek yok zaten. Doktorlar bol kahve ve bitter çikolata yememi meyve suyu içmemi söylemşlerdi ,eşim onları alıp gelmişti . Bide benim doktorum korseye karşıydı ,diğer soğum doktoru taktırıyordu , aynı gün sezaryen olduğumuz kadın dimdik yürüyodu ,ben eğik bükük yavaş yavaş yürümeye çalşıyodum acı içinde. Eve geldiğimde hemen korse giymiştim ,nasıl rahatlatıyor . Ama işte doktorumda karın kası kendini zor toplar dye giydirmiyodu korse. Ağrısada kendi gücünle yürü diyordu ,korse karın kasında tembellik yaparmış