Aysenurr25 malesef Batman gerçekten çok kötü durumda 😞 eşim emniyette ve vaka olmayan hastahane yok çok yoğun hastahaneler dedi 🤷🏼♀️ Geçen gün de eczaneye gitmiştik eczacı hastahanelerde yer kalmadı yurtlara hasta yerleştiriyorlar dedi 😞 ben de çok tedirginim dışarı falan çıkmıyorum kimseyle görüşmüyorum ama eşim malesef sürekli insanlarla etkileşim halinde korkuyorum. Bir de korona olanları sanırım devlet hastanesine gönderiyorlarmış doğum için öyle bi doğum hikayesi görmüştüm o iyice beni tedirgin ediyor burada kadın doğumun hali malum 🤦🏼♀️ Allah yardımcımız olsun