SoniS Kızlar Batman’a tayinimiz çıktı, şehri hiç bilmiyorum 17haftalik hamileyim, doktor hastane önerisi olan var mı????
Kptny SoniS canim geçen sene geldik bizde batmandan uc sene once dogum yaptim dr olarak degilde hastane olarak medical ve dünya hastanesine gidebilrisn
mlsmrtgl SoniS ercan Kayaca’n - özel poliklinik türkan Kaya şakar -Kemal çoşkun - medicalpark hastanesi
Kapalikutu SoniS Ercan Kayacana gidiyorum özel polikliniği var ve anlaşmalı olarak doğumu dünya ve yaşamda yaptırabiliyor. Ama dünya da herhangi bir doktora giderseniz ödeyeceğiniz doğum fiyatının iki katını ödüyorsunuz doğuma. Ben tüm takipleirmi ona yaptırdım diye değiştirmeye cesaret edemiyorum. 34.haftamdayım. Şimdi olsa dünya ya da medikalde bir doktorla devam ederdim.
mlsmrtgl SoniS ercan bey 90 TL türkan hanıma sendika indirimiyle 83 TL ye muayeneye oluyorum Kemal bey ise sendika indirimi ile 100 TL
cutemom95 SoniS Medicalpark Kemal Coşkun gidiyorum 17. haftamdan beri. Şu an 35+4 üm. Doktordan memnunum ama arkadaşların dediği gibi çok yoğun.
Srplhrgl SoniS dünya hastanesine gidiyorum ben eda eskimeze çokta memnunum 85tl ücret veriyorum ama yaşam hastanesinde daha önce çalışan çağlar diye bir doktor var devlette onu çok tavsiye etmislerdi bana
Srplhrgl Aysenurr25 bende ilk gidişimde 70 verdim sonra 85e yükseldi bakalım bir dahaki gidişimde ne kadar olacak sigortalı olduğum halde bu kadar alıyorlar sigortam olmassa vay halime demekki
Aysenurr25 Srplhrgl normalde ocakta zam geliyo ama sendikaya falan üye olunca fiyat düşürüyorlar baya yükselmiş
Dilosarda Bende türkan hanıma gidiyorum çok memnunum yani madıcalpark gayet iyi doktorları 🙏🏼 Bu arada hoşgeldin şimdiden 🥰