Aysun_Tugra Selam hamişler 🌺 ikiz kızlarım olacak ama isim bulamadık bir türlü. 4 yaşında oğlum var o Eda ve Ada olsun diyor. Çok hevesli kırmak istemiyorum ama bu kadar uyumlu ve kısacık isimler düşünmüyordum açıkçası 😂 var mı önerileriniz?
Homeless20 Aysun_Tugra bence isimlerin benzer olmasından çok anlamakrı aynı olan isimler düşünebilirsin :)
Homeless20 Aysun_Tugra ben ikizim olsa anlamı aynı olan isimler koyardım daha güzel bi hareket olurdu bence :)
Didi6 Aysun_Tugra Eda & Ada birbirine fazla benziyor. Eda ismini severim ama 😊 Ceyda & Eda Nida & Eda Yelda & Eda Ezgi & Eda Esra & Eda 🌸🌸🌸 Bunlar hoş
Aysun_Tugra Didi6 bu isimler de gayet güzel olmuş anlamlarını bir araştırıp bakayım teşekkür ederim 🌺🤗
ikizannesi2985 Aysun_Tugra evet☺️ Ama bizim bir kız bir erkek☺️ 2 kız olsaydı duru ve doğa istiyordum☺️ zeynep ve doruk koyacağız kısmetse☺️