S-r-p çok teşekkür ederim şu anlık vermediler ama hastaneye gitmem için ambulans gelecekmiş pozitif çıktıktan sonra tekrardan muayene olmak gerekiyormuş o yüzden bekliyorum onları inşallah hastanede yatış vermezler canım tek duam bu şu an evimde kalmak istiyorum