maria12 antibiyotik vermiyolar sadece sabah akşam hap veriyorlardı ve günde 1 defa kan sulandırıcı iğne. Zaten onu da hamileliğimin başından beri ben yapıyordum. 8 günde 2 kere ultrasonla bebeğime de baktılar çok şükür iyiydi. En büyük avantajın kan sulandırıcı kullanman dedi doktor