Deletedmom314 Kasimannesi_ kusucak gibi olsan bile pes etme ½ haftaya alışıyorsun içmeyince bi garip oluyorsun hatta. Ben öyle öyle alıştırdım kendimi
Kasimannesi_ Deletedmom314 aslında şimdiye alışmam gerekti bence de 27 haftalığım. ama son zamanlarda daha çok soğudum sudan
Deletedmom314 Kasimannesi_ zorla kendini kuzum evet şimdiye alışman gerekti aslında ama şuanki bulunduğun haftalarda çok önemli, emzirme döneminde de önemli pek geç kalmışta sayılmazsın
Ekin_arell Kasimannesi_ canım Maşallah çok içiyorsun Ben hamileyim içmem gerekiyor günde 1 litre bile içemiyorum