kızlar merhaba ben yaşamım boyunca çok suya düşkün bi insan olmadım yani günde sırf su olarak en fazla 750-1000 ml su içen biriydim. ama hamilelikten dolayı önümde su şişem ve günlük 2-2,5 litre su içiyorum. buna rağmen az diyenler oluyor ama bu kadar bile beni tiksindirmeye yetti yani su içerken en iğrenç şey içiyormuş gibi hissediyorum. bunun için ne yapabilirim benim gibi olan var mı ?😢🙄