Unlukacar [silindi] valla bilmiyorum canım ben 2. Dozu vurdurduğumda 3. Doz için gün verdi belki ben bu zaman a kadar hiç tetanoz olmadım ondan mı bilmiyorum aka pazartesi günü doktor kontrolüm var doktoruma da soracağım
Unlukacar [silindi] aynen canım doktoruna danışırsın herkes 2 doz genelde sanırım gerekliyse yaptırırım değilse ona göre aksiyon alırım canım
Unlukacar [silindi] ilk dozda ağrım 4 gün sürdü canım zorlandım biraz 2. Dozda çok az ağrım oldu 1 gün sürdü geçti herkes de bir olmuyor canım
Unlukacar Angelada bende çocukken okulda falan vurmuşlardı koruyuculuğu 5 yıl ama gebelikte neden 3. Doz onu bilmiyorum canım
CansuAbinik [silindi] Ben tok gitmiştim. Sağlık ocağındaki hemşirem tok gel demişti, tansiyonun düşebilir demişti.