[silindi] Aç veya tok fark ediyor mu kızlar sağlık ocağından sadece gel demişlerdi gittiğimde o günden sonra hiç aramadılar bilgi vermediler yardımcı olur musunuz
MKB [silindi] fark etmiyor ben tok gitmiştim. kalp atışlarına da bakıldığı için tok olman daha iyi dedi.tahlil falan yaptırmayacaksanız tok gidebilirsiniz ama tahlil yaptıracaksanız aç gidin
Unlukacar [silindi] canım sabah aç gidiyorsun çünkü gittiğinde detaylı kan ve idrar tahliline de bakıyorlar tüm sağlık ocakları aynı mı bilemiyorum
[silindi] Unlukacar Onu sonraki hafta yaptiricam canım ilac yazdirmam gerek cunku eczaneden ilaci bitmedi diye vermedikleri icin saglik ocagina yazdirmak durumunda kaliyorum
Zngn0435 [silindi] Merhaba aşığı kaçıncı haftanızda vurulmuş olacaksınız? Bir de Doğumdan önce kaç doz vurulacağınızı söylediler mi? Benim doktorum Doğumdan önce iki doz olacaksın dedi ancak sağlık ocağında ebe üç doz vuracağız dedi kafam karıştı.
[silindi] Zngn0435 Sağlık ocağı 17.haftanda gel dedi ama ben 19 da gideceğim iki doz dediler ama bilgi vermediler hiç banada
Busekrkmz Zngn0435 iki doz vuruluyor canım sana niye üç dediler acaba. Olmadı iki doz vurulursun üçüncüyü vurulmazsın
Angelada Zngn0435 bana 5 doz denildi ömürlükmus iki dozu vuruldum bebek doğduktan 6 ay sonra tekrar vurulup diğer iki aşıyı senede bir olmak üzere vurulacam.
Busekrkmz Zngn0435 normal 20.haftada çağırıyorlar ama bazı sağlık ocakları erken ya da geç çağırıyorlar beni 24 ve 28.haftamda çağırmışlardı.
Annem1 [silindi] Sadece aşı ise tahlil yok ise farketmez. Ama aç karnına önermem.ben aç karnına gitmiştim tahlilde verecektim ama aç duramadım o yüzden aşı olmadım sonra gittim. Tansiyonun düşer miden bulanır. Önce kalp atışını dinliyorlar sonra aşıyı yapıyorlar.
Unlukacar [silindi] anladım canım benim2 doz tetenoz aşım yapıldı 3. Doz ekim ayında yapılacak her gittiğimde kan idrar tahlili yaptırıyorum tetenoz aşımı vurduruyorum benim ilaçlarımı sağlık ocagında yazılmıyor geri ödeneği yok
Tucu3435 26.haftamdayım bu sabah gidip 2.dozu vuruldum aç tok farketmiyor ilk dozu da tam 1 ay önce vurulmuştum
Unlukacar [silindi] valla bilmiyorum canım ben 2. Dozu vurdurduğumda 3. Doz için gün verdi belki ben bu zaman a kadar hiç tetanoz olmadım ondan mı bilmiyorum aka pazartesi günü doktor kontrolüm var doktoruma da soracağım