Serapkulak canım nubu tam göremedim ama kafası ve vücudu sivri ve hatları keskin benim oğlum da öyleydi kız cocuklarının kafası daha yuvarlak hatları daha zarif duruyor hatta ben doktor söylemeden 12 haftada oğlumun ultrason resmine bakıp nuba falan bakıp doktor söylemeden erkek demiştim 🥰