Busrapol Feyzaaa1 hayir esim pozitif 😞 bi evde iki hasta basta ayri odalarda kaliyoduk baktik birbrimizden baska kimsemiz yok birleştik. Aileleri cokmuyoruz eve onlarinda vebaline girmemek icin cok zormus ya
Mavisbusssss Canlar bizde hersey normal oyle bir halsizlik falan yok ates falanda hic olmadi sadece hapsurunca burnu akiyor saglik ocagini aradim arka disleri patlamak uzere olabilir dedi atesi 39 u gecerse goturun dediler