Mavisbusssss 2 yasindaki oglumun burnu akiyor Bende 11 haftalik hamileyim ve benimkide akiyordu ama gitti acaba mevsimselmi yoksa covidmi ates vesaire oksuruk yok belirtisi nasil bilgisi olanlarrr acilll 😷😷😷😷
ikizminikler Mavisbusssss siz belki vitaminlerden dolayı belirti göstermeyebilirsiniz ama oğlunuz ateşlenirse hemen götürün ve test isteyin. Benim 2.5 yaşındaki kuzenim pozitif çıktı ama endişelenmeyin ona hiç bişey olmaz dediler ki hemen iyileşti şuan turp gibi canınızı sıkmayın umarım mevsimseldir
Zeyyno_ Mavisbusssss mevsim değişikliğinden olabilir çok oluo bu dönemler bi sıcak vurması veya soğuk su içmeden klima karşısnda durmaktan vs olmuştur diye düşünüyorum
Mavisbusssss Canevim hangi belirtiler var sizde bizde yorgunluk falan yok gayet saglam duryoruz o deil her yerede maske ile gider etkilesim yapmayiz kimselerle ailede birakin yakin hicbiryerde yok covid olan
ikizminikler Ela2020 çocuklarda etki ediyor ama yetişkinler gibi entübe olmuyorlar hemen atlatıyorlar o yüzden endişelenmeyin dediler.. ve oda sadece çorbayla felan beslenen bi çocuk bağışıklığı düşük olmasına rağmen üç günde iyileşti
Ela2020 İnşallah en yakın zamanda kurtuluruz şu illetten diken üstündeyiz kendim eşim icin değil bebeğim icin korkuyorum Allah korusun
ikizminikler Ela2020 karnındakine bi zararı yok bende temas ettim mesela kuzenime 18 haftalığım bende hiç bir belirti olmadı sende vitaminlerini al yemene uykuna dikkat et psikolojinde sağlam olsun gerisini düşünme dedi doktorum.. bende öyle yaptım 4 gün sonra karantina bitecek gayet iyiyim..
Ela2020 ikizminikler benim bebeğim 2.5 aylık Allah basa vermesin dikkat ediyoruz inşallah yavrularımıza bişe olmaz
Mrvgnr Bende 33 haftalığım bugünden beri nefes darlığı yaşıyorum bide yorgunluk. Ödüm kopuyor hiç corona biriyle temas etmedim ama insan hep diken üstünde oluyor inşallah bişey yoktur 😔 limonlu ballı sıcak su içiyorum yumuşatsın diye.
Mavisbusssss Inslahh biseyimiz yoktur bende simdi ogluma ayak altlarina ilac surdum rahatlasin die herkes atlatir inslllah biterde bu illet rahat bir nefes aliriz sicakda gecmis olabilir aynen
Anneyim00 Mavisbusssss burda kimin ne bilgisi olacak gidin bi saglık ocagına arayın ambulansı falan akıl danışın
Feyzaaa1 Ben 3 aylık hamileyim dün aksam covid 19 testi yaptırdım bugun pozitif çıktı. Aynı grip gibi hissediyordum kendimi burun akıntısı tıkanıklığı öksürük