Emine_135 benimkini doktor müdahale etti yani kontrole gittiğimde bebek büyüyor kilosu fazlalaşırsa normal doğumun zor olur dedi çatı muayenesinde kendisi uğraştı birz afedersiniz çok az kan geldi eve geldiğimde de sümüksü Kahverengi lekenme gibi Akıntılarım gelmeye başladı hafif kanlı gibi iki gün sürdü azar azar nişanmış yani