Damla_K Kızlar merhaba su an hastanedeyimm. Sancı cıkmıyo nst de tekrar gitcem simdi 😂acılma yok kasılma yok bakalım hayırlısı.Allah herkesi bi avazda kurtarsın nasıl dogurcaz ay gunu gececek sizler ne durumdasınız. Bebis kilolarınız nasıl ❤️
Mom91 Bende bugün 12den sonra 39olacağım doktor muayenesinden sonra nişanım geldi çarşamba perşembe günü ama şu an hiç tık yok sancı bekliyorum☹️🤦♀️🙃🙃