_Mother_ Aynen kuzum şuan 38+3 günlük hamileyim benim korunmayı bıraktıktan sonra 1 buçuk sene sürdü tutması her ay düzensizlik yaşamaya başlamıştım hep test yapıyordum negatif çıkıyordu piakolejim bozulmuştu tutmuyor diye doktorlara gidiyordum ilaç veriyorlardı falan yine tutmadı en son kaynanamın akrabası vardı kadın rahim tersse döndürüyordu en son çare ona gittim tersmiş çevirdi fitil verdi o ay tutmadı diğer ay hamile kaldım