icegul aynen canım yaa inşallah geç döllenme falandır ben de 29 günde bir oluyorum ve adetim hiç sarkmadı daha Nisan ayında kürtaj oldum kürtajdan 39 gün sonra ilk adetimi gördüm ondan sonra ki 3 ay da hep 29 günde bir ovülasyon takibi yapmıyorum ama hani şefaf uzayan akıntı deniyorya ben onu adetime 6 gün var iken gördüm ve o zaman döllenme olmuş ise geç döllenme den dolayı olabilir diye düşünüyorum tabi rabbim hayırlısını nasip etsin her zaman