İnanın bende aynıyım 8 haftalık hamileyim 2 kızım var bu 3. Gebeligim bunda bulantı çok fazla hersey den bulanıyorum resmen prilam kullanıyorum doktorum yazdı ama uyutuyor bulantıyı hiç gecirmiyo yada bende işe yaramadı bilmiyorum ama çok zor Bi hamilelik yaşıyorum inşallah hayırlısıyla bebegimizi kucagımıza alırız hepimizde 🙏😔