7+1 im normalde sadece mide bulantim vardi bugüne kadar bugün kustum ve bisey yiemiyorum dogru dürüst yine yemek yedim ve midem bulandi kustum pespese bazen karnimda ac hissediyorum ama imkani yok bugünden beri ne yersem cikiyor .. demi folik asit aldim ve sudan midem bulandi kustum tekrar yani ilac geri cikti sonra midem yatisinca yine icsemmi diye düsündüm ama su öyle midemi bulandirdiki icemedim yani bugün hapimi alamadim bisey olur mu yada ben mi cok kafa yapiyorum ilk hamileligim😔😔