Kesi istemiyorsanız sancıyı nasıl karşılamanız gerektiğini iyi öğrenin kızlar. Ben bildiğimi düşünüyordum hep her hareketi yaptım plates topundaki hareketler yere çömelip sancıyı karşılama sıcak suya plates topuyla bile oturdum ama açıklığım 4 gün boyunca 1 cmdi.
Evet teoride doğru yapmam gereken hareketler.. Ama meğersem sancı geldiğinde o hareketlerş yaparken belimden aşağısını kasıyormuşum.. Ne kadar ağrılı bir şey olduğunu o an göreceksiniz ama açılmanın çabuk ve hızlı bir doğum olmasını istiyorsanız eğer sancı geldiğinde belden aşağısını kasmayın. Serbest bırakın.
Hatta eşiniz anneniz vs refakatçiniz kim ise sancı sırasında boynuna sarılın ellerinizi kilitleyip kendinizi serbest bıkarın belden aşağısını yani. Kollarınızdan güç alın mutlaka tekseniz Bi yerden tutunun..
Size önereceğim tek tavsiye bu olur…