Mdelaaal acılma yeteri kadar olmayınca bebede sonda artık mecbur atıyorlar ben butun hamılelıgm boyunca dünya yol yürüdüm dünya kadar da dikişim vardı 25 gun oturamadım dikişten kesi atılırken ıgne flan yapmadılar bna yapsalardı dikişler hıssetmezdım sanıyorum ama kesi atılırken hissetmedim acıdan sanırım