SmyyE_Byram canım sigortan yoksa 150 tl ,bende öyle ödüyordum. Fatih bey öyle ,başkasının hastasını da almaz. Ben doğum yaptım o izne gitti ,keşke bekleseydin bayramdan hemen sonra döndü . Fatih bey baya iyi birisi ,ilaçları vs. Kaliteli kullanıyor . Baya ilgilenmişti doğum sonrasında da . Zeki beye hiç gitmeseydin o hiçbişe anlatmaz sorarsan konuşur ,hemşirelerine çok güvenir.