maria12 içini ferah tut canım Ekim ayında kanda hamilelik çıktı pazartesi için randevu aldım doktordan pazar günü kanamam başladı acile gittim kadın doğum servisine çıkardılar orda kimyasal gebelik dendi. Martta yine kanda ve idrar testinde hamilelik görünüyordu doktoruma msj attım pazartesi gel keseyi görebiliriz dedi. Korka korka gittim. Ultrasonda bişi göremedi vajinal bakmam lazım dedi. Çok şükür bu kez bebeğim oradaydı. Şu an 29.haftamızdayız. Sen içini ferah tut dua et canım. İnşallah dolu kese görünecektir. 🙏🙏