Kızlar ben önceden bir kimyasal gebelik geçirdim şi şimdi yine hamileyim. Bazıları yazıyor kese göründü bebek yok diye çok korkuyorum. Onun bi belirtisi oluyor mu? Henüz doktora da gitmedim ilk randevum pazartesi günü. Bir olumsuzluk yaşadığım için korku var içimde 😢