Bbusra34 benim hiç doğum sancım dışında hiçbir sancı yaşamadım . Yalancı sancı nasıldır bilemiyorum 🤷♀️
ama doğum sancımda karnıma ve belime vuruyordu 🤦♀️
Süre tutun eğer ki düzenli bir şekilde sancı giriyorsa doğum sancısıdır , düzensizse yalancı sancı diyorlar