Merhaba uzun süredir yazmak istedim fakat şimdi fırsat oldu 🙈
-Öncelikle hamileliğimin 16. Haftasına kadar mide bulantı/kusmalar ile geçirdim ondan sonrası o kadar rahat bir hamilelik geçirdim ki Allah herkese benim 16. Haftamdan sonra ki hamileliği versin diyorum ☺️ çok rahattım hiç ağırlaşmadım her işimi kendim yaptım ev içinde hamilelik egzersizleri , plates , Lesslie ile yürüyüşler yaptım . Gebelik boyunca 6 kilo aldım . Normal doğum istediğimden dolayı son zamanlar squat yaptım bol bol Ama bebeğin 39+5 cuma günü tekrar doktora gittiğimde bebek hala dönmemişti ve hiç sancım çıkmadı . Bebek iri olacak dedi doktor o yüzden pazartesi gel tekrar bakalım bebek dönmezse salı zorunlu sezaryen dedi . Ben yine çok rahat bir şekilde evde egzersiz yaptım hatta oturdum can sıkıntısından mantı açtım 😬 ve sabah 5 de hafif sancım başladı daha önce hiç sancım olmamıştı o yüzden gerçek bir sancı mı yoksa öylesine bir karın ağrısı mı anlamadım 7.30 da eşimi uyandırdım benim galiba sancım var deyip sancı için dakika tutmaya başladık ve 4 dakikada bir sancı giriyordu çok acılı değil ama yinede ağrıyordu . Kahvaltı yaptık ve saat 13 de hastaneye gittim (PendikMedipol) asıl doktorum Op.Dr Canan Acar Demir’di fakat nöbetçi doktorumuz daha önce bir kere muayane olduğum ve ondan da çok memnun kaldığım Dr. Saadet Ünsal’dı bebek dönmüş ve 1 cm açılma var dedi nst ye bağladılar ve sancılarım çok yüksekti bu gece doğurursun dedi . İster eve git ister yatış yapalım dedi ben eve gidip biraz daha sancı çekmek istedim 17:00 de tekrar gittiğimde 2 cm açılmam olmuş ve bu arada gittikçe sancılarımın agrısı artıyor canım daha çok yanıyordu ve tekrar eve gittik. 21:30 da tekrar gittiğimde açılmam 3 cm di ve o kadar squat yapıp duş almama rağmen çok geç açılma oluyordu ve sancılarım 2 dakika da bir daha şiddetli bir şekilde vuruyordu . Artık yatış yapıldı ve sancı odasında eşim ile birlikte sancı çekmeye başladım . ( Suyum gelmemişti). Saat 23:00’ de doktorum kendi patlattı suyu patlattıktan sonra sancılarım daha da artıyor ve 30 saniyede bir girmeye başlamıştı , gerçekten çok zordu ve doktorum epidurale gerek yok demesine rağmen çok sancı çektiğim ve dayanamadığım için epidural istedim ama pişmanım nedeni ise artık sancılarım 10 saniyede bir girmeye başladı ve belden vurdukları için kıpırdamadan durmak gerekiyor ve sancı girdiği an durmak pek mümkün olmuyor öyle böyle epidural takıldı ama gram sancımda acıda azalma olmadı gittikçe acı artıyor ve sancı 2 saniyede bir giriyordu benim çok sancım olduğundan dolayı sanırım bebek de strese girdi ve karnımda kaka yaptı doktor nstye bağlayıp kalp atışında yavaşlama olursa sezaryen dedi ve o kadar sancı çekip sonrasında sezaryena girmek beni daha da korkuttu çok şükür ki kalp atışları normaldi ve artık açılmam 10 cm olmuştu ve hemen doğumhaneye götürdüler sancım çok fazla olduğu için bir ıkınmada 1 haziran 02:04 bebeğimize kavuştum ❤️ bebek hemen çocuk doktoruna götürüldü çok az dikişim oldu ve sonrasında odamıza geçip bebeğimizi kucağıma aldım evet tarifsiz duyguyu o an ben de hissettim ☺️ (Allah isteyen herkese nasip etsin ) Sonrasında emzirme 🤱🏼 serüvenine başladık sütüm hemen geldi ( çok su içiyordum) ama Metehan bey tutmak da çok zorlandı ve bebek hemşirelerimiz o kadar muhteşemdi ki hiç usanmadan ısrarla gelip bana emzirmek için çok fazla yardımda bulundu her tutamayışında hemşirelerimiz gelip 1 saat de uğraşmasına rağmen bir kere bile tutmuyor mama verelim demediler ısrarla ısrarla memeyi tutturdular ve o 1 günde Metehan alıştı ve memeyi tuttu ☺️ Hastanemizden , doktorumdan, ebelerden, bebek hemşirlerimizden ve hizmetli ablalarımızdan çok çook memnun kaldım ☺️
- [ ] Şimdi 2 ay 19 günlük oldu ve zaman hızla geçiyor zaman geçtikçe daha çok bağlanıyor daha çok seviyorum 🥰
- [ ] Hepinize kolay doğumlar dilerim ☺️Normal doğumdan korkmayın, Allah taşıyamayacağımız hiçbir acıyı vermez 😊
(Ben sezaryendan çok korkuyordum 7 kat kesilmek beni hep ürküttüğü için😂 )
İşteeeee bu da benim doğum hikayemdi … Hepinizin çok güzel doğum hikayeleri olsun inşallah 😇😇