DidEmre zaten tedaviler sonrası çocuk istemekten vazgeçip olmamasını kabullenenler, evlat edinenler falan hep hamile kalıyor sonradan 😬 kafa rahatlığı bu işin en önemli noktası gerçekten. Ben de yaklaşık 7-8 ay uğraştım stresten adetim düzensizleşti adet olamayınca şansım daha da azaldı bırakmıştım artık aman olmuyorsa olmuyor napıyım daha zamanı gelmemiş demek ki dedim pes ettiğim ay hamile kalmışım 🙄 olması da zor olmaması da zor gerçekten. Allah isteyen herkese versin 😘