Esmaemir46 Bsrlmnemr benimde karnimda sertlik var sürekli ayakta kalmaktan oluyo bebek öne fazla geliyo ve yitiyo ondan sertlik oluyo
Sydabskrt aminegunes24 evet banada öyle diolar karnin aşağı inmiş yok sertlesms yok doğuracaksın halbuki 34 haftamdaym daha karnım aşağıda benim biraz kasıklarma baskı oluyor
aminegunes24 Sydabskrt benim karnım aşağıda bebek aşağıya yerleşmiş bana komşularım diyor doğurcaksın karnın inmiş diye