aminegunes24 Merhaba kızlar 37+1 olduk bu gün kontrole gittim doktor bana neden karnın bu kadar sert dedi anlam vermemdim bebek de bende hiç bir sıkıntı da yok kafan karıştı 🙄
Ebruaybars aminegunes24 cevabını doktor vermeli bu ne biçim soru öyle der mi doktor hiç kafaya takma canım bnm bnde 37+4 um bnde sert oluyor arada taş gibi
Bsrlmnemr aminegunes24 36+2 ’yim ben de karnım aşırı sert ama hareketleri de yavaş gibi hareket etmekten ziyade kasılıyor sadece. Sizlerde hareketler nasıl? Acaba doğuma yaklaşıyoruz diye mi bu şekilde
Ayseannesi aminegunes24 doktorun sana değilde senin doktora sorman gerekmiyor muydu 🤣 doktorlarda bi değişik sen nerden bileceksin
aminegunes24 Emren bebek kilolu aceba yeri daraldın ondan mi doktor öyle dedi hiç bir fikir de vermedi ben zayıfım karnım çıktı çok gerildim ondan sert olabilir mi🤔
Emren aminegunes24 yerleri daralınca toplanıyorlar canım normal bastırmadan arada karnını sev şekil değiştiricektir
aminegunes24 1cicek dr deyince kafam karıştı kötü bir şey var sandım korktum bebek hareketi güzel çok hareketli 🤲🏻
Sydabskrt aminegunes24 bende aynı sebeple gittim doktora bugün ama doktorum sertleşme erken doğum habercisi yatınca geçmiyorsa dinlenince geçmiyorsa acile geliyorsun dedi yürüme dinlen sertlesnce dedi hed doktor bir olmuyor tabi benimki öyle dedi 🤔
Esmaemir46 Bsrlmnemr benimde karnimda sertlik var sürekli ayakta kalmaktan oluyo bebek öne fazla geliyo ve yitiyo ondan sertlik oluyo
aminegunes24 Ayseannesi aynen öyle ben doğum yaklaştığı için sert sanıyorum sormadım doktor bana sordu😂
Deniz1985 aminegunes24 benimde oglumdada oyle hep taş gibiydi cok gergin gobegin normsl doguramassin demisti bu ikinciside oyle yapim bu demekki yapcak bisey yok 😊
Sydabskrt aminegunes24 evet banada öyle diolar karnin aşağı inmiş yok sertlesms yok doğuracaksın halbuki 34 haftamdaym daha karnım aşağıda benim biraz kasıklarma baskı oluyor