Tibektas kanguru almadım bende alamayacağım ilk kızımda almıştım hiç kullanmadım sattım hatta 🤭😃 bebek arabası da henüz almadım ilk kızımın bastonu var alıp almamakta kararsızım travel almıştım ilk kızımda sattım onuda kullanışlı değil di bana göre çünkü 🙈 belki e bebek Şubat indirimden bi tane bebek arabası alırım bi ihtimal çok ihtiyaç duyarsam nereye gitsem taksiyle gidiyorum zaten kış vakti bi yere çıkamıyorum lojmanda oturuyorum eşim tedarik ediyor ihtiyaçlarımızı çok uzattım 😂😂🙈 çanta aldım yeni bi tane bayıldım çok güzel elele baby kocaman 2 çocukla çok iyi olacak bana , emzik biberon bez pamuk aldım bi kaç kıyafet ve kendi eksiklerim kaldı beşiğimiz herşeyimiz ablamızdan var zaten ☺️