Valla bizim de an itibariyle 78 gün kaldı ve herşeyini aldık, sadece bebek bezi ve ıslak mendili son aya bıraktım diğer herşey tamam, bebek arabasını prego urban gold aldım çok güzel, bebek çantası olarak da alone markanınkini aldım trendyoldan, kanguru almadım ilk aylar kullanacağımı düşünmüyorum zaten kış bebeği olacak kanguruya gerek yok şimdilik diye düşündüm.