Mervee88 ikizannesi2985 aşıdan geldiğim gibi değil de gece 11 gibi canımın yandığını hissettiğimde ve kolumda ağırlık oluştuğunda buzu koydum😊 dayanabildiğim kadar tuttum çünkü malum bir süre sonra buz da can yakıyor😊 ama sanırım 15-20 dk tutmuşumdur🥰
26_26_26ggg Mom092 tabi orasıda bi istisna bizde doktoruz zaten her önüne gelen ben hemşireyim ben şuyum diyor 🤣
Angelada Cemrenur ben ikisini de vuruldum. Siz ister vurulun ister vurulmayin onlar nasıl doktorsa artık
Hilalgc Erken doğum riskim var doktorum 2. Dozu yaptırma dedi aile hekiminde erken doğum riskin varsa doktorun onay vermeden yapamam 2. Dozu demişti doktorum da onaylaması zaten
61Aysen Mom092 bends bugün ilk dozu vuruldm 2. Si 1 ay snra dedi agri sizi normlde yok ama kolumu kaldirirken birz aciyo gbi oda saglik ocagndaki hemsirem 3.4 gn agirir dedi siserse buz koy dedi şişmedi ama kaldirimca ağrıyo ama asiyi vuruldm geldm dip kose ev temizledm zorlamiyo ağrısı
Mom092 61Aysen canim keske direk buz koysaydın o 3-4 gunluk surecte bile agrimiyo diyenler var buz koyup
61Aysen Mom092 gecircni bilsm koyardm ilk kez oldm bilmiyodm hemsirede şişerse buz koy diyince ne bilm gece ustune uyudm galiba uyku haliyle bugn dha bi agridi
Mom092 61Aysen ay canim benim bu gunlerde gececek elbet bebislerimize kavustugumuzda hatirlamicaz bile belki☺️
SnFk Tucu3435 vuruldum bir hafta önce. Ve ilki kadar ağrı sızı yapmadı. Erken doğumu tetiklese neden ikinci doz yapılsın ki?
prensesim35 Tucu3435 oğlumda her iki dozuda oldum bişi olmadı çok şükür ikinci gebeliğim 10 gün snra ilk dozu olacam
deryakuralerturk Tucu3435 ben erken dogumla ilgili birsey duymadim ilk dozunu oldum ama ikinci dozu unuttum saglik ocagida aramadi doktoruma sordum unuttuysan gecti artik ama birinci doz yeterli gerek yok ikinci doza cokta dedi
eayd1n Ben de 27+4 teyim, doktorum bir doz olabilirsin dedi Pazartesi günü kontrole gittiğimde, henüz olmadım. Belli bir süresi var mı ki aşıyı olmak için?