Tucu3435 benim çevremdeki herkes vuruldu ve bende 2.dozumu pazartesi günü vurundum ne gibi zararı olabilir ki siz burda yazanlara bakmayın doktorunuz vurulabilirsin diyorsa vurunun yada vurulmayın size kalmış tabi ama bide araştırın tetanoz aşısını iyice . İş yerlerinde bile olası durumlar da işçileri vurulan bi aşı . Mesela bir kişi bişey duyuyor ve herkese onu aşılamaya çalışıyor işte bu aşıdan şöyle olmuşta sizde yaptırmayın gibi . Eskiden beri birsürü kendimiz bile kaç tane aşı olduk ilkokuldan bu yana ne zararını gördük hiç ?