Huriyeolgn 12+2 deyiz ama bıtmek bılmeyen bulantılarımız hafiflemıyor prillam dr kullanıyorum bugun baya kötüleştim yine hastaneye yatmak zorunda kaldım su ıcsem cıkarıyorum midemde hicbır sey durmuyor artık napıcamı sasırmıs durumdayım.
Esraugur2310 Huriyeolgn Geçmiş olsun bende o durumdaydım peilam sayesinde kendime geldim ama yine de 20. Haftalara kadar bulantim kusmam biraz oldu gecer biran önce insallah
-Minnaklarin-annesi- Huriyeolgn Allah yardımcın olsun canım benim bulantı kusmalarım 5. Haftada başladı 20li haftalarda geçti 8 9 kilo verdim prilam olmasaydı iflah olmazdım şuan 33+5 haftalık oldu hala daha sabahları kalkınca öğürme geliyor bulantılar devam ediyor ama sana tavsiyem hergün acile gidip boş serum taktır çok iyi geliyor
Huriyeolgn Esraugur2310 bende ıyıydım 2 haftadır duzgunde kullanıyordun ılacı bugun o kadar kötüydü ki
Huriyeolgn -Minnaklarin-annesi- sagol canım ınsallah gecmese bıle azalır dıye umıt edıyorum sanırım baslamasam prilama hala kg verıyor olacaktım
Esraugur2310 Huriyeolgn arada dönem dönem oluyor canım 26+5 haftalik oldum bende su iki gundur bulanti tekrar geldi
Havacianne Huriyeolgn ah bende öyleydim canım düzenli kullanımda işe yaradı bende.. yemekten mutfaktan kokudan direk kusuyordum şimdi birax daha iyiyim
Huriyeolgn Havacianne bende duzenlı kullanıyordum canım 2 hafta once vermıslerdı ama bugun su ıctım mıdemdekı sarı asıtlı suyu 5 kez cıkardım hıcbısey yıyemedım mecbur hastaneye geldık ayakta duramıyordum
Havacianne Huriyeolgn geçen hafta öyle oldum bende serum takıldı. Sabah uyanır uyanmaz kahvaltı yapamıyorum ben sakız falan atıyorum ağzıma..şimdi iyi misin kuzum haber ver mutlaka
Huriyeolgn Havacianne serumla bıraz toparladım canım eve gıdıcem yarın tekrar gelıcem yıne serum takıcaklar korona olaylarından dolayı cok hastanede yatırmak ıstemıyor doktorum bu kez cok farklıydı canım ya bayılıcam sandım bos mıdeyı kus kus halım kalmamıstı
Havacianne Huriyeolgn canım geçmiş olsun.. demir ilacına başladın mı o mu yaptı acaba benim son zamanlarda o yapmıştı çünkü
Huriyeolgn Havacianne Canım ben ı mom kullanıyordum folık asıt harıcı cok bulanıyordu bırakmıstım yenı yazılcak kan ılacı vs bana yarında yatıcam toparlanırım ınsallah
ygmurnurd Huriyeolgn Allah yardımcın olsun canım daha yolun çok başındasın ama seni rahatlatacak bi cümle söyleyebilirim yolun sonunda seni dünyanın en güzel şeyi bekliyor iyiki çekmişim diyeceksin ama sana bol bol dua edicem ❤
Huriyeolgn ygmurnurd allah razı olsun canım 🥰 zaten yolun sonunda o mınnosa kavusmak olmasa katlanılcak gıbı degıl kendımı o kadar kotu hıssettım kı tek duam bebegıme bısey olmasın oluyor kendımden cok onu dusunuyorum