bskbora sibell777 400 TL muayene ücreti. benim takibimi yapıyor. İnanılmaz güzel bilgilendiriyor aklında soru işareti hiç kalmıyor. Ve ultrasonda da baya uzun bakıyor herseyini anlatıyor.
Anne2_ Dlkozdmr ben oraya vereceğim parayla çocuğama oda takımı alırım yada hesap açar hesabına atar dahada biriktiririm bu zamanda az paralar değil Allah yardımcımız olsun
Dlkozdmr Anne2_ ee yani tabi cnm herşeyin aşırısına kaçmamak makul ölçülere göre hareket etmek lazım diye düşünüyorum..
sibell777 Susaminannesiii evet çok güzel açıklamışsın canım gende çok ama ben sadece biraz pahalı demek istedim yoksa kurusunu hakettiğine eminim çünkü inan çoğu doktor kazandığı parayı haketmiyor öle ilgilenene aslında verilmesi lazım çok haklısın
sibell777 Pnr93 Aybala hocayı herkes tavsiye etti bana ama gidemedim naile hanımda kaldım baktım ilgili onda devam ettik aslında onu da görmek isterim gibi
bskbora Sisi Merhaba detaylı ultrasonu kendisi yapmıyor.Başka bir perinatolog arkadaşına yönlendiriyor.