Deletedmom05 Kızlar normal Doğum yapmış kişilerden istiyorum yorumu.. Bi kaç tanıdığım bozulup genişledğini söyledi felan eskisi gibi olmuyor felan dedi. Zaten bi hayli korkuyorum normalden , şimdi bide nu çıktı☹☹☹
deletedmom24 Deletedmom05 ben hiç doğum yapmadım ama normal doğurmuş kim varsa bin pişman. En samimi arkadaşım normal yaptı kadına doğumda da kesik atmamışlar heryerinden parçalandı esnetisyene toplattı kendi. Afedersiniz bi de annem ameliyat olcaktı kişisel temizliğini yaparken altında kocaman yırtık gördüm. Anne bu ne dedim senin yüzünden dedi 😂 sezeryan diye ağlıyorum şuan eşime o da normal doğur vicudun yenilensin diyo. Daha minik bebek büyüdü mü ilk işim sezeryan için drla konuşup eşimi ikna etmesini istemek.
yakamoz Deletedmom05 çevremdeki neredeyse herkes normal doğum yaptı ve kime sorsam asla bir sey olmadığını hemen eski haline geldigini söylüyorlar. Hatta anneannem duruma çok taktığımı görünce tabakta bal getirdi ve balda parmağını gezdirdi haliyle parmağının ardından bal hep kendini tamamladı. Aynen böyle düşüneceksin kızım dedi. Normal doğum sonrası ikinci çocuğu sezeryan yapan tanıdıklarım da var ve hepsi sezeryan aşırı zor keske normal yapabilseydim diyor. Kendinizi korkutmayın eğer bozulsaydı Rabbim boyle bir düzen vermezdi
Tolsel deletedmom24 çok ilginç annem 4 doğum yaptı ve hala der aynı diye sizin duyduklarınızda farklı sorun vardır ya da doktor hatasıdır
SimayBabacanYataan deletedmom24 bu tarz şeyler anlatıp bence insanları korkutmanın bi manası yok bi elin 5 parmağı bir mi herkesin bir olsun 🤔
Deletedmom05 Tugba9109 Canım kimisi birşey olmuyor diyor kimisi mahvoluyor diyor. Kime inanacağımı bende bilmiyorum
Tolsel yakamoz katılıyorum ve peygamber efendimizin anlatma şekildir bal örneği kadınların da 40 gün de toplandığını anlatmak için
Sevde123 Bende bunu sormuştum doktoruma dikiş olduğu için yenileniyor zaten vajinanın kendisini yenileme özelliği var 100 kişiden 2 kişi de belki genişleme oluyordur dedi sezeryanla bi ömür onun sıkıntısını yaşamaktansa normal yaparım varsın çok az bi genişlik olsun içimden insan çıkıyor yani olsun okadarcık 😆😆😅
Deletedmom05 Sevde123 o kişiden biri benimdir kesin 😂😂 öyle şanssızım. Bilemiyorum ki o kadar çok konuşan var ki bu konu hakkında
dorukayra Deletedmom05 ben ilk dogumumu normal.yaptım hiç te bozulma olmadı cnm şimdi ikinciye hamileym yine normal istiyorum hatta dikiş olunca daha sıkı oluyor 😊😊
Bahar46 Ya tam düşüncelerime tercüman olmuş bu post bende çok merak ediyorum ya kafama çok takıyorum hem normal istiyorum hemdr eski galine gelmezse diye korkuyorum
deletedmom351 Doktorlar bile ilk önce normal doğumu öneriyorsa vardır bi bildikleri ki bende normal yapan çoğu kişiden olumlu şeyler duydum doğumu normal olacakken sezaryen isteyenler de bi değişik geliyor bana. Ne güzel işte herkesin isteyipte çoğunun olamadığı bir şey tertemiz. 🤗
Deletedmom05 deletedmom351 Ya tabi normal doğumun güzellikleri bambaşka . Ama acı korkusu ve bu açtığım konu beni itiyor seZeryana
Annesinin1tanesi Deletedmom05 canım bana neler neler dediler işte bozuluyor sarkıyor genişliyor kocan istemiyor eskisi gbi cinsl hayatnz olmaz vs. daha da aşırısını duydum ama tek dediğim cvp madem bnlra özen gösteriyordnz göğüslernze silikon yaptrn şu göbeğnzdeki yağlarıda aldrn dedim sustular en baştan beri norml doğm istiyorum bir çoğundan bu saçma lafları duydm. Ama işin garbi de norml doğumu böle kötüleyenlerde hep sezaryen olmşlar 🤣 herkesn fiziki özellkleri farklı. Genetiği farklı canm. Sen bu konuları doktrnla konuş sana en iyi gereken açklmayı bilgilemdrmeyi doktrn verecektr 🤗
Deletedmom05 Annesinin1tanesi Doğru canım haklısın. Ama işte çevreye kulak asmasan da acaba mı ki diyorsun. Doktoruma hiç sormadım bu konuyu😞
Eliffff Deletedmom05 canım benim kuzenim de normal yaptı.ve doğumdan sonra zaten 40gün ilişki yaşayamıyorsun vajina kendini epey topluyor.dikiş olduğu için eskisinden de daha dar olduğunu söyleyenler oluyo🤭☺
Deletedmom05 Eliffff Evettt Onuda duydum 😂 ama illlaki bi canlı kafası çıkıyor genişleme olacağına ben kanaat getirdim
Kdrfts Deletedmom05 ben henuz dogurmadim ama doguma cok girdim canim meslegim geregi oncelikle annenin kendi dogurmasini bekliyorlar olmuyorsa vajinaya kesi atiliyor bebek dogduktan plesenta su kan bosaldiktan sonrada kesilere dikis atiliyor ve eskisinden daha derli toplu oluyor eger yapabilme imkanin varsa kesinlikle normal dogum yap 😉
Deletedmom05 Kdrfts Canım doktorum normal diyor. Fiziksel özelliklerin de normal Doğum için gayet iyi diyor 🙄 işte korkumu yenebilirsem
Perimm Canım küçük düz bir tabağa bal koy..ve tam ortasından işaret parmağınla bastır..daha sonra parmağını çek..ortada oluşan yuvarlaklık yavaş yavaş kapanacak bal eski haline dönecektir ..(peygsmber efendimize aynı soru sorulunca verdiği cevapta böyle birşeymiş)..işte normal dogumda böyle birşeydir..Vajina yavaş yavaş iyileşir ve eski halini alır(40 lohusa döneminden sonra) hatta daha sıkı ve sağlıklıdır..2 Doğum yaptım ve şuan 3.hamileliğim nasipse bir aksilik çıkmazsa yine normal dogum yapacağım❣
Deletedmom05 Perimm Canım bu bal 🍯 konusunu annem de bana anlatıyor sürekli.. Ne güzel maşallah bide siz gibi Doğum yapmış kişilerden duyunca daha iyi oluyor insan
deletedmom24 [bilinmeyen] normal doğum sağlıklı olanı ama ben o kadar cesur değilim acı eşiğim de çok düşük. Güçlü kadınlar var doğumdan çıkıp bişi olmamış gibi yaşayanlar ama benim kuzenim acıdan bayıldı acil sezeryana alındı 😂 çok nazlıyız ya ben kendime güvenmiyorum 😊
Deletedmom05 Kibarbaby O nasıl soru? Kapalı görünmeyen bi yer diye mi düşünüyorsun? Eşin ile özel hayatın yok mu? Korkuların?
Alinmavi Deletedmom05 ben 2.5 ay once normal dogum yapmis biri olarak soyliyim hem ic hem dış epey dikisim oldu boylu boyunca kesildi ama 6 hafta iyilesme icin zaman taniniyor zaten bu surecte iyilesiyor ve eski halini aliyor hic merak etmeyin. Benim de endise ettigim bir seydi ama soyle dusundum oyle bir sey olsaydi ilk cocuktan sonra cinsel hayat biterdi insanlar 9-10 tane doguruyo. İnsan bedeni mukemmel yaradilista ve en temel icgudu soyun devami ise muhakkak eskisi gibi yada daha iyi olmaliydi. Normal dogum vucudu komple yeniliyor kilolar daha cabuk gidiyor sezeryan gibi gobuş kalmiyor ayrica. Soylenenlere aldiris etmeyin. Bu kadar aile cinsel hayatlarina devam edip baska cocuklar da yapiyor sonucta.
DidemYldrm Deletedmom05 bir tane arkadaş eskisi gibi olmadı benim yazmıştı kimisinin daha sıkı oluyormuş öyle yazmıştı benim de kafam karıştı açıkcası