momofgirlss canım bende de 1 kez dedı doktor dolanıkdı onu rahatsız etmıyo dedı korkulacak bışey yok ama doğum yapmadım gelmek ıstemıyo paşa🙄
doktor 2,3 kez dolanma bıraz korkulu o zamanda çocuğunuzun yürek atmasına bakıyorlar ama ılla sezeryan olunacakda bışey yok . tehlıkrlı bı durum oldugu zaman cocugunuzda yanı 2,3 kez kordon dolanmasında sezeryan olma ıhtımalı var. ama çok yakınımda 3 kez kordon dolanması oldu bebek ıyıydı normal doğum yaptı😊