momofgirlss Kızlar bu ikinci gebeliğim 34+2 haftalığız kontrolde bebeğimin boynunda 1 tur kordon dolanması gördü doktorum. Gayet normal birşey dedi normal doğum yapabilirsin dedi ama tedirginim yinede. Aranızda kordon dolanmasıyla normal doğum yapan var mı?
1Anne_ momofgirlss yigenime 6 kat dolanmıştı kordon buna rağmen ablam normal doğum yaptı ama biraz zor oldu doğumu 1 kattan bisey olmaz zor da olmaz inşallah sırt üstü yatma cnm sürekli soluna yat
glsmmc momofgirlss benim de bebeğimde kordon dolanmalı var bir tur 28.haftadan beri yanlış hatırlamıyorsam, doktor sıkıntı olmaz normal doğum için dedi
Nilay4444 momofgirlss bana da 34 +3 de bir kat kordon dolanmasi var dedi ama normal doguma engel dgl dedi. Simdi 35+5 iz bi de 38 de gidicem USM e
momofgirlss glsmmc benimkide sıkıntı olmaz dedi. Ama birkaç tur daha dolanır diye korkuyorum 😔 inşallah hayırlısıyla doğarlar bebişlerimiz
glsmmc momofgirlss inşallah hiç sıkıntısız doğarlar 😊 benim doktorum 2.turu atarsa yine çok istersen normal doğum yaptırırım ama bence o zaman sezeryan daha iyi olur dedi. En son 35+5 de gittiğimde tek turdu, 37+5 oldum bugün salı günü gitmeyi düşünüyorum bakalım ne diyecek
ecembugra53 momofgirlss sadece sen sürekli sık olarak soluna yat bebek rahat ettiği yer sol tarafı kordon için de önemliymiş
isimsizbebek momofgirlss benim bebeğimde de bir tur kordon dolanması vardı doktor normal doğum yapabilirsin demişti
isimsizbebek momofgirlss ben kendi isteğimle normalden sezaryana döndüm. Donmemin bununla ilgisi yoktu