14 de kız dedi doktor 18 de tekrar baktırdık kız dedi ayrıntılı ultrasonda 22 de kız dediler içim rahat etmedi 31 de gene sordum yine kız dediler. İçimden bazen yanlış görmüş olabilirlermi diye geçirmiyo değilim 33.2 haftalığım 🤓 eşiöde bende kız istiyorduk ☺️ elhamdülillah