Uem_ benimde arkadaşımın başına geldi 12 haftasında kız dedi doktor ve 5 nci ayında erkek diye söylemiş sonra doktorunu değiştirdi doktorlarda bi değişik 5nci ayına kadar görüpte neden söylemezsin ki erkek olduğunu ilk haftalarda yanılma olabilir tabi ki insanlık hali ama uzunda bi süreç var arada. Bir doktora bağlı kalmamak gerek bazen