Benim ailemde şeker hastalığı var üstelik annanemi şeker komasından kaybettim annem insülin kullanıyor o yüzden ben yaptırmak istedim ve doktorumda ailede olduğu için yapmakda fayda var dedi çok şükür birşey çıkmadı sonuçlar normal ama ben yaptırırken çok zorlandım kimisi hiçde zor değil demiş ama ben çok kötü oldum nerdeyse bayılcaktım ateş bastı bana ama yine olsa yine yaparım çünkü bilip önlem almak gerek