Bende siz gibi çok kararsızdım ilk başta yapıp yaptırmamakta öncesinde insülin direncim vardı zaten kilolu hamile kaldım o yüzden yediklerime yaklaşık 1.5 yıldır dikkat ediyordum diyette gibiydi hayatım. Açlık, yemekten 1 saat sonra tokluk ve hba1c testleri yaptırmamı istedi doktorum eğer bunlarda yüksek çıkarsa şeker yüklemesi yaparız dedi çok şükür normal çıktı o yüzden yaptırmadım yaptırmayı da istemiyordum zaten. Her ay kanda şeker oranı takip ediliyor bende mümkün olduğu kadar yememe içmeme dikkat ediyorum. Çok şükür bir sıkıntımız yok şimdilik ama kendinize hakim olamıyor sürekli paketli gıda, şekerli şeyler tüketiyor iseniz riske atmayın yaptırın Allah korusun sonrasında pişman olabilirsiniz.