Nilaykirikbas5516 Aselberkan valla ben 11 12 gibi bi yatıyorum ertesi sabah 9 10 arası kalkıyorum çok rahatım her gece yatmadan önce mutlaka bi bardak ılık süt yada bi kade yoğurt yerim bide dus aldımı tamamdir😊
Hifa38 Rengin_27 😍😍 ay ne güzel bebeğin kaç gram canım ya bmm ki iki hafta önden gidiyomus dikkat edicem 🙄 buna şükür de kndimi biraz dizginlicem artık
Rengin_27 Ben de son 2 aydır geceleri sürekli uyanıyorum bebek de zaten geceleri hareketleniyo, hem uykusuzluk hem sürekli aynı pozisyonda uyumak zorunda kalmak zorluyo onun dışında anlatıldığı gibi en rahat dönemmiş bu dönem
Hifa38 mervoss bnde maalesef ya cnm normalde yüz üstü çok seviyorum yatamiyorum sırt ustude midem kötü oluyo nefesim falan sağ sol yata yata ağrıdı artik