Kizlar kafayı yicem akşam 11 de yatıyorum gece 1 de uyanıyorum bir daha uyumak yok neden yani neden ? Allahım hamileliğin tek zor yani uykusuzlukmus onu anladim yani iyiyim.keyfim yerinde ağrım sızım yok ama uykumda yok 😅😅bebiş ne yapıyor acaba içerde? Sizde nasıl durumlar??